SERVICE/FELANMÄLAN
Gör först en felsökning
Vid eventuell driftstörning behöver först en felsökning göras. En felsökning kan man enkelt göra själv med hjälp av vår felsökningslista som du hittar nedan. När dessa punkter är kontrollerade och det fortfarande felar så kontakta vår tekniska support som hjälper dig.
TEKNISK SUPPORT
Är du i behov av teknisk support av ditt ventilationsaggregat? Fyll i formuläret nedan så återkopplar vi till dig så snart vi kan. Under semestern har vi begränsad bemanning. Vänligen notera att svar kan dröja längre än vanligt.
FJÄRRSUPPORT
De allra flesta av våra aggregat är uppkopplade mot vårt Kuben-moln vilket innebär att vi kan koppla upp oss direkt mot ditt aggregat och göra justeringar, service med mera för att få aggregat att fungera felfritt igen.
Klicka på symbolen nedan för att öppna chatt-fönstret, skriv i aggregatets serienummer och problemet så hjälper vi dig så snart vi kan.
Öppettider
Via vår fjärrsupport kan vi koppla upp oss
till din dator och hjälpa dig.
Ring först numret nedan
och anslut sedan till fjärrsupporten